Veelgestelde vragen

Welke producten bieden jullie aan
Wij bieden alleen maar Mac producten aan. Dit kunnen beeldschermen, desktop, laptops of iPad’s zijn. Al onze producten zijn nieuw of als nieuw. Geen enkel van onze premium producten is refurbished.

Waarom zijn jullie Mac modellen zo goedkoop?
Er zijn veel producten beschikbaar die niet of nauwelijks zijn gebruikt tevens kopen wij groot in. Wij selecteren deze modellen zorgvuldig en zorgen voor een strenge controle van de kwaliteit in ons assortiment. Alleen het beste van het beste selecteren wij, zo krijg je dus veel Apple voor minder geld!

Wij hebben geen fysieke winkel wat onze kosten lager houdt. Wij bieden ook de garantie dat onze producten zo goed als nieuw zijn. Je zult geen gebruikerssporen aantreffen op onze producten en ze zullen altijd met originele accessoires komen en indien mogelijk met originele doos. Onze producten zijn 100% echt en zo goed als nieuw. Een echt premium product dus voor een betere prijs

Er is iets mis met mijn Mac. Hoe nu verder?

Omdat onze producten zo goed als nieuw zijn komt dit nauwelijks voor. Mocht dit onverhoopt wel het geval zijn dan gaan we dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Meld het probleem bij ons via de e-mail waarna we je een verzendlabel toesturen. Je geeft het pakket af bij het betreffende post punt. Wij nemen de kosten van de verzending voor onze rekening. Ben je in de buurt van ons kantoor dan mag je de Mac ook altijd even langsbrengen. Het beste is een afspraak met één van onze medewerkers te maken hierover zodat je zeker weet dat je niet voor niets komt.

Mocht er reparatie nodig zijn van jouw Mac dan verzorgen wij deze gemiddeld binnen 5 werkdagen. Mocht dit onverhoopt langer duren dan stellen we je hier tijdig van op de hoogte. Mocht je niet zonder je toestel kunnen dan vragen we je langs te komen op ons kantoor waarna we je een leentoestel kunnen meegeven. Op deze manier kun je gewoon je werkzaamheden voortzetten.

Hoe kan ik betalen op de webshop
Onze webshop is 100% veilig en alle betalingen zijn versleuteld. Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden aan:

  • iDeal
  • Bancontact (België)
  • Apple Pay
  • Creditcard (Visa, Mastercard)
  • PayPal 

Wat is de levertijd van mijn nieuwe Mac?
Wanneer je jouw Mac bestelt voor 17.00 uur op een werkdag wordt hij dezelfde dag nog verzonden. Dit betekent in de meeste gevallen dat je jouw nieuwe Mac de dag erna in huis hebt. Wil je geen risico lopen dan kun je ervoor kiezen om je Mac bij ons op te halen. Kies voor deze optie tijdens het afrekenen en volg de verdere instructies.

Mag ik mijn Mac retourneren?

Wij gaan ervan uit dat je erg enthousiast bent wanneer je één van onze modellen binnenkrijgt. Mocht dit toch niet het geval zijn, of is het gekozen model het toch niet helemaal voor je? Dan mag je jouw Mac retourneren. Wat je reden ook is, binnen 15 dagen mag je de Mac aanmelden voor kosteloos retourneren.

We sturen je vervolgens een verzendlabel op waarna je jouw aanschaf kunt terugsturen. Wij adviseren dit in de verzenddoos te doen waarin je hem hebt ontvangen.  Je hebt hierna nog 15 dagen om je Mac daadwerkelijk op te sturen.

Ik wil mijn Mac zakelijk aanschaffen. Kan ik de BTW terugvragen?
Uiteraard. Een Mac is een goede zakelijke investering en zal in veel gevallen zo worden gedaan. De prijzen die je in de webshop ziet zijn inclusief BTW. Op de factuur staat de BTW en deze factuur kun je gebruiken voor je administratie waarna je de BTW kan terugvorderen.

Hoe wordt mijn Mac geleverd?

Jouw nieuwe Mac wordt of nieuw in doos geleverd of als nieuw. Aan de hand van het label kun je zien welke op jouw product van toepassing is. Jouw nieuwe Mac komt altijd met de originele lader of kabel indien aanwezig en voorzien van de nieuwste software.

Kan ik extra garantie bijkopen?
Jazeker. Het kan zijn dat er AppleCare op jouw product aanwezig is. Wanneer dit het geval is neem je deze kosteloos over bij aanschaf. In veel gevallen zal er echter geen extra garantie op het product aanwezig zijn. Ondanks dat wij onze modellen goedkoper aanbieden begrijpen we dat dit vaak wel duurdere investeringen zijn. Investeringen waar je lang zorgeloos gebruik van wilt maken. Om deze reden bieden wij extra garantie aan. Dit zijn onze zogenoemde Carepacks. Met een carepack kun je kiezen de standaard garantie te verlengen maar je kunt er ook voor kiezen om deze uit te breiden met val- en stootschade bijvoorbeeld. Wel zo’n veilig gevoel!

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De meeste modellen hebben wij op voorraad. Dit betekent dat als je je bestelling plaatst voor 17.00 uur jouw nieuwe Mac in de meeste gevallen de dag erna al geleverd kan worden en dus binnen een dag op jouw bureau staat.

Wat is Applecare+?
Apple biedt standaard fabrieksgarantie van één jaar op al hun producten. Hieronder vallen hardware fouten en geen schade die zelf (al dan niet opzettelijk) is aangericht aan het Mac product. AppleCare+ is een uitgebreidere verzekering waarbij je wel voor val-, vocht- en stootschade kan verzekeren. De prijzen hiervan liggen wel een stuk hoger en dit hoeft niet altijd voordelig te zijn. In veel gevallen ben je voordeliger uit met één van onze Carepacks

Wat is het verschil tussen tweedehands en refurbished producten?

Een refurbished product is een product wat na langdurig gebruik weer als nieuw wordt gemaakt en opnieuw wordt aangeboden. In het geval van een Mac betekent dat dat deze na gebruik opnieuw wordt ingekocht, nagekeken, zo nodig gerepareerd en opnieuw wordt verkocht. De modellen van Mac Outlet zijn niet refurbished. Al onze producten zijn als nieuw. Dit houdt in dat jouw Mac of nog helemaal nieuw in de verpakking zit of met open (niet originele) doos komt. In dat laatste geval is de Mac slechts kort uit de doos geweest maar verder niet gebruikt. Onze producten zijn dus officieel tweedehands maar omdat ze niet zijn gebruikt noemen wij ze liever premium.

Wat is het verschil tussen ‘nieuw’ en ‘als nieuw’

Nieuw betekent dat het product helemaal nieuw is en de doos nog niet geopend is geweest. Als nieuw betekent dat het product zo goed als nieuw is. De doos is geopend. Het product is echter nog nieuw in de verpakking. In veel gevallen zal alleen de folie zijn verwijderd. In sommige gevallen komt deze niet meer in de originele doos, maar wel altijd met originele accessoires

Retourneren

Is het product wat je besteld hebt toch niet helemaal naar wens dan mag je deze binnen 30 dagen kosteloos retourneren. Via het formulier op deze pagina kun je je retour aanmelden binnen 15 dagen na ontvangst. Wij sturen je vervolgens een retourlabel waarna je nog 15 dagen hebt om deze naar ons terug te sturen. Heb je hier nog vragen over of zijn er onduidelijkheden dan vragen we je contact met ons op te nemen via de mail, chat of telefoon. We zijn elke werkdag bereikbaar en zullen je zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Labels

Koop je jouw Mac bij Mac Outlet dan weet je dat je een nagenoeg nieuw product aanschaft. Heel anders dan bij refurbished modellen zijn onze Mac modellen niet al gebruikt en opgeknapt. Koop je bij ons een product dan is deze nieuw of wordt hij geleverd met als nieuw. Op deze manier kunnen wij onze kwaliteit garanderen. Wij noemen onze modellen niet voor niets premium.

Condities

Wij hanteren twee verschillende labels die je terug kunt vinden bij jouw product. Deze labels zijn opgesteld op basis van feiten en klantervaringen. Aan de hand van het label kun jij bepalen wat de staat van jouw nieuwe Mac is.

Nieuw in doos 1/2

Dit label spreekt eigenlijk al voor zich. De doos is ongeopend en het product is helemaal nieuw. Dit model is niet uit de verpakking geweest en is dus in dezelfde staat als wanneer je deze nieuw ergens anders koopt

Als nieuw 2/2

Dit model is zo goed als nieuw. De doos is geopend en het product misschien uit de verpakking geweest. Het product is dus nieuw. Het model is niet gebruikt en is slechts even uit de doos geweest. Hierdoor kunnen er lichte krasjes op de onderzijde te vinden zijn.